بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

چیستا یثربی

چیستا یثربی میگه :

" خیلی وقتا آدم نمیدونه چه مرگشه

آدم دلش می خواد

دربارش با یکی حرف بزنه

ولی نمیدونه با کی

اگرم یکی پیدا بشه

آدم نمیدونه از کجا شروع کنه "

×میدونید ؟! فک میکنم چیستا یثربی خیلی درست میگه ... خیلی !

مستور و مست| همایون شجریان

همایون شچریان نیاز به معرفی نداره داره !؟ :)

آلبوم جدیدشون به اسم مستور و مست منتشر شده .

توصیش میکنم به شدت ! خیلی خوبه خیلی ...

اطلاعات آلبوم :

” شاعر: حافظ ، مولانا ، عطار – آهنگساز: ژانو باغومیان “

نام آهنگ های آلبوم مستور و مست:

Mastoor o Mast – The Occult and the Intoxicated
Khamosh Bash – Be Silent
Bi Neshan – Unnamed
Harame Yar – The Sanctum of the Beloved
Homaye Saadat – The Bird of Serendipity
Tekye Bar Baad – Relying on the Wind
Khamosh Bash Bikalaam – Be Silent Instrumental
Shokr – Grace

آتایا | علیرضا آذر

نام کتاب : آتایا

شاعر : علیرضا آذر

نشر نیماژ

چاپ کتاب دست من چاپ چهارم هست

توضیحات :

باید بگم لغت فوق العاده برای این کتاب کمه . اصلا من نمیدونم چرا باید اینقدر دیر با قلم ایشون آشنا بشم ؟! اونم خیلی اتفاقی و وقتی داشتم قفسه های کتاب فروشی رو برا پیدا کردن یه کتاب شعر خوب زیرو رو میکردم

نود درصد شعرای این کتاب رو دوست داشتم ! همون طور که قبلا هم گفتم کتاب شعرای جدید اکثرا برای من طوری هست که فقط به تعداد انگشتای دست از شعرای یک کتاب یه دلم میشینه و بقیه اصلا به نظرم جالب نمیاد ! ولی این کتاب استثنا بود ^_^

شعر هم مرگ از همین کتاب ادامه ی مطلب ...

لینک دانلود همین شعر و با دکلمه و صدای خود علی رضا آذر هم ادامه ی مطلب گذاشتم :)

ادامه مطلب ...