بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

روح گریان من | کیم هیون هی

نام کتاب: روح گریان من 

نویسنده: کیم هیون هی

مترجم: فرشاد رضایی

انتشارات: ققنوس

تعداد صفحات : ۲۳۹


توضیح کتاب:

این کتاب بر مبنای یک داستان واقعی از جاسوس زن کره ی شمالی هست که داخل یکی  از هواپیماهای کره جنوبی بمب میذاره و باعث مرگ تمام مسافران اون هواپیما میشه. کتاب از زبان خود این دختر گفته شده و همون طور که گفتم بر مبنای واقعیته. بعد خوندن این داستان خیلی چیزها در مورد کره شمالی و سیاستشون یاد میگیرید.  

داستان از کودکی های این خانوم شروع میشه و نشون میده چه عقایدی بهش تزریق میشده و چه اتفاقاتی براش افتاده که در نهایت جاسوس میشه و باعث مرگ اون همه آدم میشه. بعد اینکه چه طور به خودش میاد و به زندگی قبلیش نگاه میکنه. فوق العادست در یک کلمه!‌


جزو بهترین کتاب ها و تاثیرگذارترین کتاب هایی هست که تا به حال خوندم. این کتاب باعث تغییر شدید افکارم شد. زمانی که این کتاب رو میخوندم به قدری به نظرم صحنه ها و حرفها آشنا میومد ( با زندگی خودمون) که انگار از یه خواب عمیق بیدار شدم و گفتم واقعا چه طور نمیدیدم خیلی چیزا رو ؟! اواسط خوندن کتاب بودم که از شدت این همزاد پنداری و تغییر عقاید یه حمله شدید میگرنی داشتم :))))  میخوام بگم درین حد کتاب روم تاثیر گذاشت. یادم نمیاد تاثیر هیچ کتابی روی من تا این حد زیاد بوده باشه.

البته که ارزش خوندن داره و فکر میکنم هممون باید بخونیمش تا آگاه تر بشیم در مورد خیلی چیزا. 



پی نوشت:

۱) من کتاب رو از طریق نرم افزار فیدیبو خوندم. خوبی نرم افزار اینه که هم قانونیه و دانلود غیرقانونی انجام نمیدید و هم اینکه توی وقتهای مرده با گوشیتون میتونید کتاب بخونید. 

۲) کتاب جملات طلایی خیلی قشنگی داشت ولی همون طور که گفتم چون از طریق نرم افزار میخوندم نتونستم براتون جملاتش و جدا کنم.


نظرات 2 + ارسال نظر
حبیب پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 08:20 ق.ظ http://dastannevisg.blogsky.com

کتاب هایی که معرفی کردی رو حتما پیدا می کنم می خونم.
به من سر بزن

نونوچه شنبه 24 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 05:22 ب.ظ

سلام نگین جان، خوبی؟
خیلی اتفاقی اومدم اینجا، هنوز فعالی؟ مرسیییییییییییی این نرم افزاری که گفتی باهاش اشنان، ولی چون بعضی از کتاباش هزینه دانلود دارهاز سایت های دیگه دانلود میکنم

سلام عزیزم خیلییی خوشحال شدم پیامتو دیدم :* چه قدر خاطرات قدیمی برام زنده شد
خب من همه رو تشویق میکنم کتاب ها رو قانونی دانلود کنن. مخصوصا این نرم افزار ها که با قراردادی که با ناشر دارن تخفیف های خوبی میزنن و قیمت کتاب خیلی کمتر از قیمت روی جلدش میشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد