بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

معرفی کتاب گربه های آدم خوار| هاروکی موراکامی


نام کتاب : گربه های آدم خوار

نویسنده: هاروکی موراکامی

ترجمه: مهدی غبرایی

مجموعه داستان کوتاه

نیکو نشر

تعداد صفحات : 132

چاپ دست من چاپ چهارم هست.


داستان ها :

پروانه ی شب تاب

تونی تاکیتانی

خرچنگ ها

گربه های آدم خوار

اتفاق،اتفاق،اتفاق

نفر هفتم


توضیح کتاب:

این کتاب همین جور که میبینید مجموعه ی داستان کوتاه است. موضوع داستان ها جالب بود و جذب کننده. اما اگر وقتی کتاب رو شروع کردید حس کردید یک کتاب سرد و بی روح و دستتون گرفتید تعجب نکنید چون داستان های اول کتاب به نظرم جذاب نبود و از داستان سوم به بعد کتاب به نظرم جالب تر میشه! مخصوصا داستان آخر کتاب فوق العاده بود اگر با قلم هاروکی موراکامی اشنایی داشته باشید میدونید که داستان هاش همیشه یا یک چاشنی تخیل خیلی ظریف همراهه و من این رو خیلی دوست دارم. 

من خودم داستان کوتاه یه رمان های کوتاه رو وقتهای مرده مثل وقتی داخل مترو هستم میخونم. به نظرم حتما یکی دو تا کتاب داستان کوتاه همیشه داخل کیفتون باشه برای این مواقع. اصلا گذر زمان رو حس نمیکنید ^_^


پاراگرافی از کتاب:

گفت:« میگن تنها چیزی که باید ازش ترسید، خود ترسه، اما من این حرفو باور ندارم.» بعد لحظه ای مکث کرد و افزود:« آه، ترس که سر جاش، باشه. ترس به شکلهای مختلف، تو زمانای مختف به سراغمون میاد و وجودمونو لبریز میکنه؛ اما ترسناک ترین کاری که می تونیم تو این مواقع بکنیم اینه که بهش پشت کنیم و چشمامونو ببندیم؛ چون در این صورت ارزشمندترین گوهر درونمونو بر میداریم و تسلیم عنصر دیگری می کنیم. در مورد من این عنصر موج بود.»

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد