بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

بی مسئله

معرفی کتاب، فیلم و دانلود آهنگ پیانو و بی کلام

دانلود موزیک بیکلام (پیانو) Love Story

یه موزیکِ بی کلام فوق العاده زیبا . که همراه با صدای دریا هست ...

اونقدر قشنگ بود که منبعِ الهام چند تا از شعرام شد

امیدوارم خوشتون بیاد

متاسفانه نوازندش رو نمیدونم ... ولی با پیانو هست ...


لینک دانلود


منبع این موزیک (البته موزیک رو سیستم خودم آپلود شده تا از لینک دانلود مطمئن باشم )

نظرات 9 + ارسال نظر
رضا جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:21 ب.ظ http://www.reza-21.mihanblog.com

سلام. دادا واقعا عالی بود. خیلی حال کردم. دمت گرم. مدتها بود دنبال یه آهنگ بی کلام برا وبلاگم بودم. خیلی خوشگل بود. ممنون.

خواهش مىشه:)

سپیده پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام من خیلی وقت دنبال یه اهنگم که ملودیش اینه دیری ری دیری ری دی دی دی ددیری ری ریری میتونی برام پیداش کنی

آره بورو مرکز درمان بیماری های روانی خودشون بهت معرفی میکنن عزیزم

ساحل دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ب.ظ

سلام دوست عزیز وبت عالیه اسم آهنگ وبت چیه؟ میشه لینک دانلودشو برام بفرستی؟ خیلی آرامش بخشه...

ساحل جان تو قسمت دانلود آهنگای همین وبلاگم که بری واسه دانلود گذاشتم

mahdi شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:29 ب.ظ

سلام ایول خیلی وقت بود دنبال ی اهنگ بی کلام بودم تا بتونم کارای حم ماکتمو باخاش بزنم مرسی ممنووون♥♥

خواهش

mahsa سه‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ق.ظ

اصل ایم نوازنده اصلی این ملودی ریچارد کلایدرمن هستش عزیزم...

مرسی از اینکه گفتی

غزل سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 04:19 ب.ظ http://chyj2326.loxblog.com

مرسی واقعا به آرامش رسیدم...

خواهش میکنم:*

محسن سه‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:47 ب.ظ

خیلی آهنگش قشنگ بود آرامش بخش بود

خوشحالم خوشتون اومد

م دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 03:42 ب.ظ

عالی ممنون

خواهش

n سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 08:12 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااقعا ممنون

خواهش میکنم:)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد